U jesenskom ciklusu edukacija 2 . 11. 2023. od 17 sati u Udruženju obrtnika Pazin održati će se radionica : „Učinkovito upravljanje primjedbama za poduzetnike: Put do lojalnih klijenata“ !
Pozivamo Vas na besplatni seminar za obrtnike u organizaciji Udruženja obrtnika Pazin za članove Udruženja obrtnika Pazin : „Učinkovito upravljanje primjedbama za poduzetnike: Put do lojalnih klijenata“ u četvrtak 2.11.2023. u 17 sati u dvoranu Udruženja obrtnika Pazin, ulica Dinka Trinajstića 2, Pazin. Predavačica seminara je Svjetlana Ranek Franjul, vlasnica obrta Service Mindset iz Pazina
Obraditi će se slijedeće teme i sadržajne cjeline:
Način razmišljanja (mindset) za uspješno upravljanje primjedbama
Posljedice neriješene primjedbe ili žalbe (ili nereagiranja na nju)
Koraci upravljanja primjedbama
Korist uspješno riješene žalbe
Što ćete naučiti? Nakon seminara:
- Znate korak po korak strategiju upravljanja primjedbama.
- Imate drugačiju perspektivu o primjedbama i prihvaćate ih na drugačiji, pozitivniji, način.
Za koga je seminar?
- Za vlasnike obrta koji pružaju bilo kakve usluge (uključujući i prodaju proizvoda)
- Za vlasnike obrta koji imaju kontakt s kupcima/klijentima/gostima
- Za zaposlenike u obrtima koji pružaju bilo kakve usluge (uključujući i prodaju proizvoda)
Rezultati:
- ???? 92% kupaca je izjavilo da će zbog pozitivnog iskustva ponoviti kupnju u istoj kompaniji.
- ???? 78% kupaca tvrdi da će oprostiti grešku kompaniji, nakon što su doživjeli odlično korisničko iskustvo.
Predavačica – Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana je već 2 desetljeća u turizmu i hospitality industriji. Najduži dio radnog vijeka provodi na brodovima za krstarenje, gdje gradi svoju karijeru od entry level pozicija do menadžerice hotela na riječnim kruzerima.
Vlasnica je obrta „Service mindset“ u kojoj spaja strast prema kvaliteti usluge, znanje i stečeno iskustvo iz plovećih hotela.
Pomaže vlasnicima i menadžerima kompanija u uslužnim djelatnostima podići kvalitetu usluge u segmentu odnosa prema kupcu/gostu/klijentu. Rezultat je povećano zadovoljstvo njihovih kupaca koji se vraćaju te odličnim preporukama dovode nove kupce što doprinosi povećanju prihoda tvrtke.
Čvrsto vjeruje da se hospitality može prenijeti i u druge industrije.
Trenerica je neurolingvističkog programiranja (NLP).
Formalno obrazovanje: Preddiplomski studij turističkog smjera, FET „Dr. Mijo Mirković“ u Puli.
Popunjenu prijavnicu PRIJAVNICA-UČINKOVITO UPRAVLJANJE PRIMJEDBAMA -docx dostaviti na e-mail: uo.pazin@hok.hr najkasnije do 30. listopada 2023. do 12:00 sati

