Poziv na besplatni seminar za obrtnike : „Učinkovito upravljanje primjedbama za poduzetnike: Put do lojalnih klijenata“ – 02.11.2023. u 17 sati- Udruženje obrtnika Pazin

U jesenskom ciklusu edukacija 2 . 11.  2023.  od 17 sati u Udruženju obrtnika Pazin  održati će se radionica :  „Učinkovito upravljanje primjedbama za poduzetnike: Put do lojalnih klijenata“ !

Pozivamo Vas na besplatni seminar za obrtnike u organizaciji Udruženja obrtnika Pazin za  članove Udruženja obrtnika Pazin :  „Učinkovito upravljanje primjedbama za poduzetnike: Put do lojalnih klijenata“  u četvrtak 2.11.2023. u 17 sati u dvoranu Udruženja obrtnika Pazin, ulica Dinka Trinajstića 2, Pazin. Predavačica seminara je Svjetlana Ranek Franjul, vlasnica obrta Service Mindset iz Pazina

Obraditi će se slijedeće teme i sadržajne cjeline:

         Način razmišljanja (mindset) za uspješno upravljanje primjedbama

         Posljedice neriješene primjedbe ili žalbe (ili nereagiranja na nju)

         Koraci upravljanja primjedbama

         Korist uspješno riješene žalbe

Što ćete naučiti? Nakon seminara:

  • Znate korak po korak strategiju upravljanja primjedbama.
  • Imate drugačiju perspektivu o primjedbama i prihvaćate ih na drugačiji, pozitivniji, način.

Za koga je seminar?

  • Za vlasnike obrta koji pružaju bilo kakve usluge (uključujući i prodaju proizvoda)
  • Za vlasnike obrta koji imaju kontakt s kupcima/klijentima/gostima
  • Za zaposlenike u obrtima koji  pružaju bilo kakve usluge (uključujući i prodaju proizvoda)

Rezultati:

  • ???? 92% kupaca je izjavilo da će zbog pozitivnog iskustva ponoviti kupnju u istoj kompaniji.
  • ???? 78% kupaca tvrdi da će oprostiti grešku kompaniji, nakon što su doživjeli odlično korisničko iskustvo.

Predavačica – Svjetlana Ranek Franjul

Svjetlana je već 2 desetljeća u turizmu i hospitality industriji. Najduži dio radnog vijeka provodi na brodovima za krstarenje, gdje gradi svoju karijeru od entry level pozicija do menadžerice hotela na riječnim kruzerima.

Vlasnica je obrta „Service mindset“ u kojoj spaja strast prema kvaliteti usluge, znanje i stečeno iskustvo iz plovećih hotela.

Pomaže vlasnicima i menadžerima kompanija u uslužnim djelatnostima podići kvalitetu usluge u segmentu odnosa prema kupcu/gostu/klijentu. Rezultat je povećano zadovoljstvo njihovih kupaca koji se vraćaju te odličnim preporukama dovode nove kupce što doprinosi povećanju prihoda tvrtke.

Čvrsto vjeruje da se hospitality može prenijeti i u druge industrije.

Trenerica je neurolingvističkog programiranja (NLP).

Formalno obrazovanje: Preddiplomski studij turističkog smjera, FET „Dr. Mijo Mirković“ u Puli.

Popunjenu prijavnicu PRIJAVNICA-UČINKOVITO UPRAVLJANJE PRIMJEDBAMA -docx dostaviti na e-mail: uo.pazin@hok.hr najkasnije do 30. listopada 2023. do 12:00 sati