
Izmjena načina zaprimanja prigovora potrošača – knjiga žalbe
Objavljeno: 11.07.2013Obzirom na nedavne Izmjene i dopune Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti NN 80/ 2013, prema kojima Knjiga žalbi više nije obvezna u ugostiteljstvu, potrebno je obratiti pažnju na upućivanje potrošača na način kako mogu podnijeti prigovor na proizvod ili uslugu…
U prilogu su informacije vazane za prigovore potrošača, Knjigu žalbi, koja više po Zakonu o ugost.djelatnosti
nije nužna, no može ju se iskoristiti kao mjesto za pisanje prigovora potrošača.
Obratite pažnju da je između ostalog bitno
– istaknuti obavijest potrošačijma, kako podnose prigovor,
– imati dokaz o slanju odgovora na prigovor (povratnica)
– čuvati prigovore godinu dana.
Ostale struke već od prije podpadaju pod Zakon o zaštiti potrošača, a jedino turističke agencije još uvijek trebaju voditi Knjigu žalbi.