Marketing

Zadnja izmjena: 03.11.2011

Kamo se obratiti za dodatne informacije za “Hrvatska kvaliteta” i “Izvorno hrvatsko”?

HRVATSKA GOSPODARSKA KOMORA
CENTAR ZA KVALITETU – CENTRE FOR QUALITY

10000 Zagreb, Rooseveltov trg 2

telefon: 48 28 448, 45 61 650

fax:45 61 614

e-mail: kvaliteta@hgk.hr

web: http://www.hgk.hr

Koji proizvodi mogu nositi oznaku “Hrvatska kvaliteta”?

Znak “Hrvatska kvaliteta” nose hrvatski proizvodi, koji po svim svojim značajkama (sastav, dizajn, ergonomski kriteriji, ekološki kriteriji…) zadovoljavaju visoke svjetske kriterije. Označavanje znakovima pomaže kupcima u prepoznavanju proizvoda, koji se odlikuje natprosječnom kvalitetom. Sustav ocjenjivanja uključuje nepristranu stručnu prosudbu proizvoda, dizajn,ekonomsko – marketinških parametara i sustav osiguravanja kvalitete u proizvodnji.

Detaljnije informacije potražite na: http://www.hgk.hr

Koji proizvodi mogu nositi oznaku “Izvorno hrvatsko”?

Znak “Izvorno hrvatsko” je viša razina kvalitete u odnosu na znak “Hrvatska kvaliteta” i njega nose autohtoni hrvatski proizvodi – rezultat hrvatske tradicije, razvojno-istraživačkog rada, inovacija i invencija. Proizvodi, koji nose znak “Izvorno hrvatsko” moraju biti najmanje na razini kvalitete kao proizvodi sa znakom “Hrvatska kvaliteta”. Sustav ocjenjivanja se nadograđuje kriterijima izvornosti hrvatske tradicije ili inventivnosti.

Detaljnije informacije potražite na: http://www.hgk.hr

Koje su mogućnosti oglašavanja u Obrtničkim novinama?

Obrtničke novine primaju svi obrtnici u RH, njih oko 100.000.

Za uvjete oglašavanja pogledati Cjenik oglašavanja na: http://www.hok.hr/hok/on/on-marketing.html

Redakcija-kontakti:

  • urednica, Snježana Tomić i administrator redakcije,
  • Tamara Pavelić, Ilica 49/III, Zagreb. Tel. 01/4806 670 i 4806 643. Fax: 01/ 4812 268.

Mail: obrtnicke-novine@hok.hr

Koji su kanali marketinga – načini prezentacije svojeg proizvoda tržištu?

Hrvatska obrtnička komora Vam omogućava korištenje slijedećih marketinških kanala:

  • Oglašavanje u Obrtničkim novinama;
  • Baza proizvodnih obrta;
  • Baza gastro ponude;
  • Prisustvo na sajmovima (kolektivno ili samostalno),
  • Sajamski katalog za tekuću godinu;
  • Gastro vodič.

Mogućnosti promidžbe na skupovima HOK-a i sajmovima?

Sajmovi su za obrtnike oduvijek bili važno mjesto za predstavljanje vlastitih proizvoda. Vlastitim sredstvima i uz potporu vlade RH, HOK sufinancira nastup članova obrtničke komore na sajmovima u zemlji i inozemstvu.

Navedenu aktivnost prati Odjel za gospodarski sustav i gospodarske odnose s inozemstvom HOK-a.

Za detaljnije informacije pogledati http://www.hok.hr/hok/gospodarstvo/sajmovi; ili zatražiti Vodič za uspješan nastup na sajmovima, te Pravilnik o organizaciji članova HOK-a na sajmovima u zemlji i inozemstvu.

Što sve trebam učiniti i kome se obratiti za stavljanje mog obrta na web?

HOK omogućava svim obrtnicima prezentaciju svoje djelatnosti u sklopu vlastitih Internet promidžbenih stranica.

Za obrtnike koji pravodobno podmiruju svoje obveze prema Komori, usluga je besplatna.

Usluga je ograničena na promidžbene stranice koje sadrže tekst, slike, zvuk i video zapis, a za obrtnike koji žele i druge usluge (npr. Internet trgovina), nudi se mogućnost da na svojim promidžbenim stranica navedu “pokazivače” na druge Internet Web adrese. Usluga se može ostvariti, dostavom ispunjenog i ovjerenog obrasca zahtjeva u Komorski ured Hrvatske obrtničke komore, adresa http://com.hok.hr/pa/zahtjev.html