Izmjena načina zaprimanja prigovora potrošača – knjiga žalbe

Objavljeno: 11.07.2013

Obzirom na nedavne Izmjene i dopune Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti NN 80/ 2013, prema kojima Knjiga žalbi više nije obvezna u ugostiteljstvu, potrebno je  obratiti pažnju na upućivanje potrošača na način kako mogu podnijeti prigovor na proizvod ili uslugu… 

 

 

U prilogu su informacije vazane za prigovore potrošača, Knjigu žalbi, koja više po Zakonu o ugost.djelatnosti

nije nužna, no može ju se iskoristiti kao mjesto za pisanje prigovora potrošača.

Obratite pažnju da je između ostalog bitno

– istaknuti obavijest potrošačijma, kako podnose prigovor,

– imati dokaz o slanju odgovora na prigovor (povratnica)

– čuvati prigovore godinu dana.

Ostale struke već od prije podpadaju pod Zakon o zaštiti potrošača, a jedino turističke agencije još uvijek trebaju voditi Knjigu žalbi.